Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Üzemeltető-váltás a gödöllői skateparkban 2016-06-30 10:35:51 Júliustól az önkormányzat által alapított sport közalapítvány működteti a súlyos tízmilliókból megépített létesítményt
Haszonszedési jogot kapott a sport közalapítvány 2013-03-23 11:38:01 A szervezet adja bérbe az államosított iskolák tornatermeit Gödöllőn, a kiadásokkal csökkentett bevételt helyi sportcélú projektekre költik
Díjeső zúdult a gödöllői sportolókra 2013-02-15 18:21:22 Először adtak jutalmat veterán kategóriában. Deák Nagy Marci verhetetlen. Ádám István érdemelte ki a Gödöllő sportjáért elismerő címet